Social Icons

Pages

Rabu, 12 Februari 2014

Wanita Ini Pengsan Ketika Tahu Kekasihnya Berumur 60 Tahun





INDIA - Suara boleh menipu usia. Itu pula yang dialami seorang gadis berumur 23 tahun dari Kerala, sebuah negara bahagian di India.

Selama lebih dari setahun, si gadis yang tak disebutkan namanya, terlena dengan hubungan asmara melali telepon. Dia sangat jatuh cinta dengan lelaki itu.   Tak puas hanya berhubungan di udara, si gadis lantas berniat kopi darat dengan pacar misterinya.

Lulusan pascasarjana teknik mesin, lantas bepergian ke Kannaur (masih di wilayah Kerala), untuk melihat dari dekat lelaki yang selama ini hanya dia kenal melalui  suara. Demikian dilaporkan NDTV, seperti dikutip laman Emirates247.com, Rabu (14/11/2012).

Si gadis sebelumnya sudah sepakat akan bertemu lelaki impiannya di sebuah perhentian bas. Namun, sang putera tak kunjung muncul. Kerana menunggu berjam-jam, orang-orang curiga dengan kehadiran si gadis. Mereka lantas melapor ke polis  tentang hal ini.

Si gadis kemudian dibawa kebalai  polis , lalu disoal siasat. Ketika wanita itu menceritakan kisahnya kepada polis , dia diminta menyerahkan nombor telepon kekasihnya.

Polis  lalu memancing sang pacar misteri itu , untuk datang ke balai  polis .  Lelaki itu pun datang, si gadis pengsan, ketika melihat bahawa pacarnya ternyata seorang lelaki berumur sekitar 60 tahun.
Tanpa merasa bersalah, si  lelaki itu  mengaku hanya ingin bersenang-senang dengan si gadis, dan tidak pernah berniat bertemu secara langsung. Polis  kemudian meminta orangtua si gadis untuk menjemput puterinya pulang. (*)
 TRIBUNNEWS.COM

Tidak ada komentar:

Posting Komentar